na kolovozu, obično, su...
neizbežni...
a probušena guma u centru grada po kiši, snegu, vetru ili vrućini velika je neprijatnost.
Ako iz nekog razloga niste u mogućnosti da sami zamenite točak ili rezervni točak nemate,
Mobilni vulkanizer je pravo rešenje za vas.
Znamo mi da ima onih kojima je ova usluga smešna, jer smatraju da svaki vozač treba da zna da sam stavi rezervni točak.
I u pravu su. Svaki vozač stvarno treba da zna da sam stavi rezervi točak.
Ali nisu uvek svi u mogućnosti da to i urade,
a neki i ne žele, neće da se prljaju.Ili šta ako vozilo nema rezervni točak, a set za krpljenje gume ne pomaže?! Ili su šrafovi prejako zavrnuti! Ili je žena za volanom! A ima i bolesnih.
U takvim situacijama,
dok bespomoćno
stojite na ulici,
najbrže rešenje vam je
mobilni vulkanizer.
"Momci super rade.
Ostao sam na putu, nisam mogao da odvrnem točak, zapekao je skroz. Problem je bio rešen za 10 minuta.
Sve pohvale."
Naša servisna vozila opremnjena su savremenim vulkanizerskim mašinama firme HOFMANN, specijalno dizajniranih za terenske uslove.
Pored mašina za vulkanizaciju u kombi vozilima nalaze se i kompresor za naduvavanje pneumatika, agregat, dizalice, kao i ostali alat neophodan za krpljenje, demontažu i montažu pneumatika i balansiranje točkova.
Pogledaj cenovnikSa tako opremljenim vozilima, u mogućnosti smo da vam izađemo u susret bilo gde da se nalzite na teritoriji grada Beograda
i šire okoline.
Do vas možemo stići najduže za 30 minuta, ukoliko već nismo zauzeti poslom i ukoliko vremenski i saobraćajni uslovi dozvoljavaju.
Izlazak na teren se naplaćuje 1,200.00 rsd na teritoriji grada Beograda, a sve ostale usluge prema našem zvaničnom cenovniku.
Pogledaj cenovnikNaše usluge, pored standardnog načina plaćanja (gotovina, čekovi, nalog za uplatu, nalog za prenos), možete platiti i platnim, debitnim i kreditnim karticama.
Sva naša servisna vozila opremljena su bežičnim POS terminalima.
Naša vozila opremljena su za krpljenje TUBELESS i RTF (run flat) guma, ali ne i za pneumatike sa unutrašnjom gumom jer se takvi pneumatici retko koriste.
Ukoliko na vašem vozilu imate pneumatike sa unutrašnjom gumom, potrebno je da nas o tome obavestite.
"Gospodin je čudo za sadašnje vreme i odnose. Dolazak na vreme, maksimalna ljubaznost, pravi profesionalac.
Bilo nam je zadovoljstvo!"
Nebirga o gumama, stil i navike u vožnji mogu nepovratno uništiti gume.
Oštri, visoki ivičnjaci i rupe na putu uz neprilagođenu brzinu, čak i za nove gume, mogu biti pogubne. Popravka gume zavisi od stepena i mesta oštećenja.
više o oštećenjima na gumamaRupe i probodi od eksera, šrafova i stakla na gazećoj površini gume koje su veće od 6mm, kao i posekotine usled naglog i brzog prelaženja preko ivičnjaka ili udarnih rupa, van gazeće površine, odnosno na bočnom zidu gume kidaju armaturu unutar pneumatika i mi takva oštećenja ne popravljamo, jer kako naglašavaju svi proizvođači guma, ovakve popravke ne daju nikakvu garanciju da je guma bezbedna za dalju upotrebu.
Mnogi će reći da je popravka ovakvih oštećenja moguća, i da to zavisi od stručnosti majstora, ali mi to ne radimo.
Nijedan ozbiljan servis vam neće zakrpiti takvu gumu, ali majstora koji to rade ima i možete ih, slobodno, pronaći na internetu.
U slučajevima kada zbog mesta i stepena oštećenja ne možemo da vam zakrpimo gumu, jedino što možemo je da vam montiramo vaš rezervni točak, ukoliko ga imate, ali ćete, u svakom slučaju, morati da izdvojite dodatni novac za kupovinu nove ili polovne gume.
"U roku od 15 minuta stigli na lokaciju.
Vrhunski odradjeno krpljenje gume. Sve preporuke!"
Ipak, pre nego što se odlučite za ovaj korak, proverite sa saobraćajnom policijom da li i koliko naplaćaju izradu zapisnika i koliko se čeka na njega. Imajte na umu i da vam putari, ako vam i priznaju štetu, gumu koju ste oštetili, čak i da je potpuno nova, računaće kao polovnu.
"Excellent service
with a friendly guy
running it!"
budimo u kontaktu
zlu ne trebalo!